Copyright

Protected by Copyscape Duplicate Content Software You will copy with risks to penalties and criminal procedures.

Sunday, March 25, 2007

What Kind of Blogger Are You?

You Are a Life Blogger!

Your blog is the story of your life - a living diary.
If it happens, you blog it. And make it as entertaining as possible.

18 comments:

sangram said...

i m the most laziest blogger :).. my living diary is the most dull and absurd of all. my story of life... ? why should i tell it to you ;)

No Name said...

donno..been a silent reader till date.. stepping into blogosohere..

btw thanks for the first comments..

Aparna Kar said...

@sangram
Not if I already know it :D
Words don't mean a thing :P

@no name
U r wehel-cuhum. I liked ur page... will blogroll u. Keep up the good work..

candid diary said...

My blog is full of stories of other people's lives but I try to make it as entertaining as possible.
Btw, I am greatly impressed by your slide show.

Aparna Kar said...

@candid
Thanks :)
Create an account in ImageShack or use picasaweb or multiply and make some for us too :)
Btw, I still have to figure out how to save tags on pics in ImageShack. I can add them but I can't make them stay :P
I need help there.. :)

the_new_cloud said...

Here after a veryyy long time...:-)

It tells me tht I am a snarky blogger.. :-P

The test is wrong.. SHud have given me a lazy blogger...

Howz U?

Aparna Kar said...

lol.. snarky :))
next what? buggy? haughty? hinky? god knows.. it's fun finding out :)

btw, the visual puzzles at ur pages were a treat. I solved 12/14 ..

am not sure abt the mary and o_er one.. if u figure out let me know..

Ruchika said...

Hey I got the same result! I'm a "life blogger" too! Hehehe..

Aparna Kar said...

@ ruchika
:)
thought so...
and u r one of my most favs too :D

saikat said...

when i took those questions..i was also selected as a life blogger...prrof in mah blg :D

but off late it should rather read lost blogger :((

Qtr end for a sales manager is like drinking hot coffee sitting on a bed of charcoal in sahara desert :|

tc appu :)

Aparna Kar said...

@saiki
ooooh! now that's what I call a hot seat :P

sangram said...

hehe..i took the test..thts wht it says:

***You Are a Pundit Blogger!***

Your blog is smart, insightful, and always a quality read.
Truly appreciated by many, surpassed by only a few

i dont think so ;).... just with a couple of blogs

Aparna Kar said...

@sangram
Aha! I don't disagree with the test results though.. it's not the prolificacy of posts that adjudges richness to a blog.

What you write is a projection of what you think.
Maybe this is why there is a practice of giving sheets to alleged criminals to write whatever they feel like. It helps in psychological profiling and discerning their probability of being associated with a certain crime.

You haven't scripted much on your space but I have followed your comments on my posts. There are attributes I can descry about you- your distinct noesis, optimism, sense of humor etc etc

All these just to say- pls post more often when you get time :P

Invincible said...

hmmm..try ur pirate name too.. btw ur blog tempelate z lukin awesome nw..

Aparna Kar said...

@invincible

Lol . It's fun :D

My Pirate Name Is: Pegleg Ivy the Infected
My Vampire Name Is: Phoebe of Macedonia
My Wrestler Name Is: Jade Wildcat


...
lemme know some of yours

P.S Thanks for giving me the tip about adding tags :)

sangram said...

hehe...@ aparna...
nice example..wow.. so wht crime did i commit? just kiddin.. hehehe... the serial killer in the pursuit of happiness i guess .. gimme a sheet...and i will show u my psychological profiling ;)
thx fr the generous compliments though.. ciao ciao

Saurabh said...

i am a life blogger i did you test :P

saurav said...

Hmmmm quite a thing huh....

Web Satan